Lekar och FIngE

Dålig uppdatering igen men har så jävla fullt upp nu så har inte riktigt orkat skriva nått men ska dra allt lite kort även om det finns massor att skriva.


FINGE

Förra helgen hade vi Finge (Sittning med F, Ing och E) som blev riktigt lyckad om man bortser från min lilla tupplur utanför sjukhuset mitt i natten där polisen kom och väckte mig och frågade hur jag mådde. Jag som va helt säker på att jag bara nickat till någon minut sa att min buss kommer snart...då hade jag sovit i 2 timmar och missat bussen me nästan lika mycket.

Nollorna leker i maskinparken. Dagen resulterade dock i att en kille slog axlen ur led.


Bästa faddergruppen. Grupp 2 aka Grupp 9


Senare på kvällen drog jag och Alex me några datafolk ner i katakomberna och kikade lite. Första gången där nere och jag vågar nog lova att man inte får va där, men coolt va det :)



Vackra nollor i vackra overaller, efter lite elektroslide =)


Dagens Citat: Om jag får välja mellan att dö ensam på långvården eller med 100 kilo raketbränsle i röven så väljer jag det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0