Heading for Vabej.

På lördag är det stor happening i Varberg. Jennha fyller 25 och det ska firas med pompa och ståt =D
Från Lund åker Cissi, Jonas och jag och sen kommer även Johanna, Satan och Viktor från Vänersborg/Vargön samt en hel del annat kul folk. Ska bli riktigt skoj att komma iväg från Lund ett tag och tänka på något annat än ångest över skolan.

Va iväg och skaffade kläder då temat är 80-tal och jag kan ju säga att Jonas och jag är allt annat än snygga i dem, men vad gör man inte för ett kalas. Måste försöka fixa ett par byxor bara men ska se vad jag kan leta fram. Kommer nog bli en rätt episk fest om än lite episk som den förra tisdagen ;)

På tal om 80-tal så måste jag bara posta denna låten. Är  inte mycket för beatbox egentligen men detta är riktigt härligt gjort och låten Where is my mind är en av mina favoritlåtar så det är svårt att inte gilla denna.

(är inte killen skrämmande lik Peter Andre?)


Kommentarer
Postat av: Plupp

Nu börjar det bli lite långt mellan uppdateringarna igen!

2011-04-19 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0