Satan på besök.

Förra veckan va min kära vän Magnus aka Satan på besök. Ett helt klart oförglömlig besök på måga sätt och vis, inte minst festen vi hade på tisdagen. Även om säkert många av oss som stannade till slutet har stora minnesluckor så tror jag ingen kommer glömma vissa detaljer och minnas denna festen väldigt väldigt länge. Jag hoppas dock att mina hyresvärdar inte minns den alls, för allas bästa.

Tyvärr så finns det ju mycket bildbevis från denna kvällen, både före och efter tolvslaget. Tänkte lägga upp lite bilder från innan tolvslaget, bilder som är tillräckligt rumsrena för att finnas på nätet. Kvällen började med Sveriges match i fotbollen där vi tänkte dricka varje gång:
  • Kommentatorerna nämnde Zlatan på ett eller annat sätt.
  • Varje avblåsning
  • En shot varje rött/gult kort
  • En shot per mål
Detta ledde tyvärr till en väldigt blöt fest. Jag och Sebbe tog och gick igenom barskåpet ganska nogrant med för slippa flytta med massa halvtomma flaskor sen när jag ska flytta så är det helt klart bättre att dricka upp dem innan. Sagt och gjort...

Detta måste vara en av de gräsligaste bilderna som finns på Anton. VARFÖR han och Jonas satte på sig kvinnokläder är för mig en stor gåta. En ännu större gåta är varför Anton har läppglans under ögonen.

 

Är han int söt så säg.

 

SE, hon tycker visst om skägg! Men får jag ha skägg? Icke...

 

Man skulle kunna tro att Isak har vart med på festen men så va faktiskt inte fallet så jag vet inte ritkigt vem som tagit denna bilden.

Förlåt Rebecka men jag kan inte låta bli, bilden är så klockren, speciellt med Anton i bakgrunden med sina håra okvinnliga ben.

 

Dagens Citat:
Stäng in Din hund och Din fru i bagaget på Din bil. Vänta en timme och öppna. Vem tror Du är glad att se Dig?

Kommentarer
Postat av: Miriam Tisander

hahaha WTH!!

2011-05-22 @ 14:26:30
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0