My eye.

Tänker börja skriva och låtsas som ingenting, som att jag inte haft ett "uppehåll" på sådär 6 månader.

Hur som, efter att vi igår hade lagat mat inför julgillet och festat runt lite då vi skulle tömma spritskåpet på onödig skit så skulle jag och Cissi gå och lägga oss. Oturligt nog så råkade hon i mörkret peta mig i ögat med sin nagel. Gjorde ruggigt ont men gick snabbt över och jag somnade, vaknade mitt i natten med en outhärlig smärta. Blev inte mycket sömn inatt och har haft ett rinnande öga sen inatt.

Tog nyss en fin liten bild:


Riktigt synd att detta händer just nu då vi ikväll har julgille och skulle jobbat och haft kul hela kvällen men får istället stanna hemma och äta pizza. Inte för att pizza inte är gott men inte mycket som går upp mot julmat. Blev ingen vårdcentral idag då det kändes bättre innan men har blivit värre nu på kvällen, så imorgon får det bli vårdcentralen om jag inte är bättre.

Min älskling har skadat sig lite hon med, men ska inte gå in på detaljer där men det gör ont att se henne ha ont. Hoppas vi båda blir friska snart så man kan återgå till en normal vardag, är ju bra att kunna se något när man ska plugga ;)

Katt.

Tror väl inte så många har missat att vi skaffat oss en liten katt här i Lund, men tänkte jag skulle nämna det iaf bara.

Nu orkar jag inte fokusera ögonen på skärmen längre så får bli mer uppdatering imorgon. Over and out.

Dagens Citat:

Nice from far, but far from nice.


(Uttryck som passar in på många människor där första intrycket på håll är bra men när man väl närmar sig en person både avståndsmässigt och mentalt så är människan i fråga inte så snygg längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0