Sommaren 2011.

Har börjat planera sommaren sakta men säkert nu, även om det är svårt då mycket hänger på vart jag jobbar i sommar. Alloys ligger helt klart högst upp på listen då det är för mycket pengar för att inte söka, samt att jag älskar att jobba där på sommaren.

Lite planer som finns just nu:

20 km Hofman 2011  (4 Juni)

Detta kommer att bli av det är inget snack om saken. Anmälningsavgiften är betald och vi har sista tentan den 3 juni så det passar bra. I år ser vi ut att bli minst dubbelt så många som förra året. Nya tillskott är: Jonas, Isak, Jennha och Niclas. Även min syster funderar på att följa med om hon har någon från hennes sida som joinar vilket jag verkligen hoppas. Maggan kanske?

Hofman 2010



50/2 års kalas.

Jonas och jag planerar ett stort kalas i stugan iår då vi båda fyller 25. Jonas innan sommaren och jag i slutet av sommaren. Festen kommer att hållas i stugan och det blir inte nån liten stugfest som tidigare år utan vi ska försöka göra något stort av det. Vet att Magnus va sugen på att ha fest ihop han med så vem vet, kanske rent av blir 75/3 års kalas. Vi ska fixa mat och dryck till alla och kanske även försöka få lite livemusik och hyra ett stort tält. Kan bli lite trångt om vi ska basta men basta är ett måste. Vet inte alls hur många vi kommer att bjuda men när vi diskuterade det på fyllan pratade vi om 50-60 personer men vi får väl se vart det landar till slut, än är det ett tag kvar.

Folk på äventyr under stugfesten 2010.



Flytta.

Tanken är ju att jag och Cissi flyttar ihop efter sommaren och jag är oerhört kluven på hur jag ska göra med rummet som jag har nu. Det står mellan att säga upp det och flytta alla saker till Vänersborg för att sedan köra ner allt igen när jag börjar eller ha kvar rummet och betala 6000 i hyra under sommaren för att slippa köra upp allt. Har ungefär en månad på mig att bestämma mig innan jag måste säga upp rummet. Packa får jag göra oavsett innan jag åker till Vänersborg.

Är så oerhört jävla less på att bo där jag bor nu men kan inte offra min köplats hos AFB för att ta någon 1a fram till hösten då jag inte kan ta någon större lägenhet då. Jag har inte heller råd att dra hyran för en 2-3a själv heller tyvärr. Måste helt enkelt stå ut tills jag flyttar ihop med Cissi.

Dagens Citat:

"Jag är så jäkla knäckt och förbannad.
Men det är inte så konstigt att jag är det när en jävla junior med galler slog sönder min hand" //Jesper Eriksson (bandyspelare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0