Will you be my valentine?

Idag är det 10 månader sedan jag och Cissi officiellt blev ihop om man ska sätta ett datum på det. Att det blev den 14e va väl egentligen bara en slump, det va ett bra läge att ta upp det på tal.

Tyvärr jobbar mitt hjärta idag men hon finns i mina tankar en dag som denna, och även andra dagar. Att allt började med en filmkväll hos mig för lite mer än ett år sen och vi nu sitter där vi gör kunde nog ingen tro, allra minst vi två.
Jag har dig att tacka för oerhört mycket. Du får mig att bli glad när allt i skolan är ett helvete eller när vissa idioter beter sig som svin, ska inte nämna några namn även om personen i fråga inte läser detta. Du får mig till att vara vaken på tok för länge så jag försover mig till skolan och nickar till under föreläsningar. Du får mig att sakna någon när jag åker Ifrån Lund. Du ger mitt hjärta något speciellt att slå för och jag kan nog inte beskriva med ord vad du betyder för mig.

Jag hoppas verkligen våra planer blir verklighet efter sommaren så vi kan få vårt eget lilla tillhåll att bo i här i Lund. Även om de två trevliga killarna på Sensation Red varnade oss för att flytta ihop så tror jag nog vi kommer klara det fint, även om jag kommer få lära dig ett och annat ;)
Det tar emot att veta att jag med stor sannolikhet kommer att behöva åka ifrån dig i sommar för att jobba, även om vi klarade det ganska bra förra året och ditt besök i Vänersborg va den bästa veckan på hela sommaren.

Vill bara säga att jag älskar dig något fruktansvärt och du är om möjligt (bortsett från Sally, hehe) det absolut bästa som hänt mig.

Få vet vad bilden symboliserar, men för oss säger den mer än tusen ord, det va här allt började en dag i november 2010.


Dagens citat:
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Plupp

Du är världens sötaste älskling :)

2011-02-15 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0