a-Jay Three

Köpte mig ett par nya lurar här om dagen på Teknikmagasinet då de jag har börjat glappa som lurar gör förr eller senare. Har kikat länge på nya lurar och fastnade till slut för dessa, a-Jay Three. Som ni ser på bilden så har det sladdar som är platta lite som pastan tagliatelle för att minska riksen för glapp. Nu har ju visserligen teknikmagasinet 2 års garanti vid normalt bruk, men hoppas slippa glapp helt nu då jag i vanliga fall förbrukar minst 2 par lurar per år annars.

När jag först satte i snäckorna så blev jag riktigt besviken då basen knappt existerade, men genom att trycka bak och vikla snäckorna lite framåt så blev det genast en jäkla annan ljudbild. Basen trycker verkligen på och som vanligt med plugg-in-ear så hörs inget ljud utifrån på gott och ont. Helt underbart ljud verkligen och jag är toppennöjd, ska lägga in lite kul ny musik och testa dem mer under veckan men som första intryck så är det ju helt klart 9/10 i betyg. Kunde vart aningen kortare(?) sladd faktiskt och sen va själva förpackningen inbrottsäker.

Just det, jag kanske ska tillägga att första paret jag köpte faktiskt inte fungerade så jag fick byta dem mot ett par nya. Det gjorde mig lite orolig för hur bra kvalitet det faktiskt va på lurarna men jag ångrar hur som inte mitt köp.



Dagens citat:

Du får helt enkelt flytta till en lugnare nation! Jag kan rekommendera exempelvis Malmös/Lunds. //Johan L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0