Cissi tar över

Mohahaha, Oscar ger mig tillgång till bloggen :P Tyvärr förbjöd han mig att skriva om mitt favoritämne, nämligen smink. Tråkig pojke det där.
Så vad ska jag då skriva om? Svårt val detta... Ska iaf kolla stavningen både en och två gånger innan jag publicerar inlägget, för annars kommer han definitivt ge igen för alla gånger som jag påpekar hans stavfel :P

Kan ju göra som han föreslog och prata lite om lägenheten. Vi ska ju som sagt var flytta ihop i sommar. Förste juli är det inflyttning och han kommer iaf ner någon/några dag/ar runt den tiden och flyttar in, men sen har jag fri tillgång till lägenheten utan att han har någon aning om vad jag kan tänkas hitta på... Hehehe... Kanske ska måla sovrummet rosa?! Ni kan ju alltid ge mig förslag på vad för elakt jag kan hitta på under tiden jag får bo där alldeles ensam medan han är på sitt väldigt manliga jobb på Alloys. Nås enklast på msn eller twitter :P Men hur ni ska få tag på dem är ju en annan fråga...

I övrigt så vill jag bara flytta nu nu nu nu nu... 5 veckor känns alldeles för långt för att vänta. Stort beslut på vad som ska packas ner, vad som ska slängas, vad som ska finnas var och varför. Vi har ju inte ens sett lägenheten så det gör det ännu svårare att planera i förväg. Förhoppningsvis är den inte hemskt trång. Vi kollade ju på en trea först som var ganska mycket större än denna och eftersom jag inte direkt är uppvuxen med så lite utrymme har jag en tendens att sprida ut mig... Och vilja ha mycket saker. Jaja det får väl gå som det går helt enkelt. Det ska trots allt bli skönt att flytta. Både hemifrån och ihop med Oscar.

Ja vad finns det annars att skriva om?
Nä, har nog inte jättemycket att tillägga faktiskt. Hoppas ni har det bra där uppe i norrland och var ni nu annars befinner er

Puss och kram
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0