Dubstep at it finest.

Min musiksmak har skruvats många gånger genom åren. Från att lyssna på Glenmark, Eriksson och Strömstedt och E-type under lågstadiet till Offspring (som fortfarande spelas då och då) och Green Day på mellanstadiet. Under högstadiet och gymnasiet blev det mer och mer åt hårdrock och gärna power så som Helloween, Gamma Ray och Blind Guardian men även lite Children of Bodom och det va här In Flames kom i bilden, som för övrigt släpper nytt i sommar.

Nu detta året har jag snöat in mig lite på dubstep även om det är svårt att hitta riktigt bra sådan då det tyvärr görs riktigt mycket skit då större delen görs hemma av små nerdar som gör remixer av andras låtar. Men tänkte post några guldkorn som finns där ute på tuben.

Minns inte om jag postat den innan men isf så kommer den igen.




Och sen låten som gjorde att jag började lyssna på dubstep över huvud taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0