Lägenhet.

ZTE:
Har ju efter mycket om och men skaffat mig en ny telefon nu eftersom en viss person *host*gabbe*host* kastade massa vatten på mig när de bastade senast och efter det va inte min Sony Ericsson så startvänlig längre. Efter mycket velande blev det till slut en ZTE Blade och jag är riktigt nöjd. Har läst mycket om den innan och folk har hyllat den ganska bra och för priset är det verkligen en kanonmobil måste jag säga. Självklart kan den inte jämföras med en Iphone4 men sen kostar den ju 1/5 av priset för en sådan med.

Den klarar av att göra allt jag vill och jag har inget behov av en extrem mobil heller. Kameran suger väl ganska hårt men det va jag medveten om från början men ska jag fota har jag ju ändå min systemkamera så det kvittar för mig. Saknar väl att den inte är vattentät men man kan inte få allt, det är ju trots allt ingen Pentax ;)



Lägenhet
.
Är väl få som missat att jag och Cissi ska flytta ihop under sommaren. Äntligen ska jag bort från Kulgränden och bo med den jag älskar med hela mitt hjärta. Vi har dock lite svårt att bestämma oss när det kommer till lägenheter då vi helst av allt vill ha en 3a. Men ju längre tiden går desto mer 2or går vi miste om när vi väntar på en bra 3a och sen står vi kanske där helt utan lägenhet istället vilket vore ganska förödande.

Just nu sitter vi och funderar på att ta en 2a på Studentlyckan inne i stan. Finns både för och nackdelar med Studentlyckan beroende på hur man ser på det. Det är lite längre till skolan än kämnärs/delphi men närmare till allt i stan. Jag flyttar ifrån många av mina vänner men samtidigt som man slipper ett jäkla liv som det är på delphi/kämnärs varje helg och sen känns hela området lite mysigare med. Jag skulle gärna bo inne i stan just nu då jag vart på denna sidan i 2 år och man är ju knappt i stan när man bor här.

Det dumma med AFB är ju att man inte får se lägenheten i förväg så det kan ju bli en smärre shock när man hämtar nyckeln till lägenheten och öppnar dörren för första gången. Visserligen får man ju se en planlösning men denna är ju bara "ungefär" och kan skilja sig lite från lägenhet till lägenhet. Men men nu har vi i skrivande stund 25 timmar på oss att bestämma oss om vi vill ha den eller inte och sen hoppas att jag fortfarande är etta i kön när tiden går ut om vi vill ha den.

Ganska okej planlösning ändå:


Kommentarer
Postat av: Johan Axelsson

Den där Klädkammaren är nog inget som du kommer få någon användning av Oscar. Du får nog införskaffa en byrå eller garderob för dina plagg skulle jag tro

2011-05-27 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0