Liten uppdatering.

Lägenheten. (igen)
Vet att det vart mycket tjat om detta nu, men Äntligen är allt klart med inflyttningen till lägenheten 1 juli. AFB har fått sina intyg och papper som de tydligen ska ha och nu har de signerat kontrakten så nu är det klart. Skulle vi bli vräkta imorgon nu så får vi ju iaf bo där fram till 1 augusti så det känns ju tryggt.

25-årskalaset.
Kalaset som jag och Jonas ska ha i stugan börjar gå in i ett planeringsstadie nu och vi har börjat kika lite på när vi ska ha tid att åka till Tyskland och hur vi ska göra med mat och sånt. Än så länge har vi bara 3 återbud och vi ska se om vi ska fylla ut platser sen lite längre fram när vi vet mer hur många av de bjudna som kan komma. Finns mängder av folk jag vill bjuda men nu när vi är två så blir det ju lite begränsat, tyvärr.

20km Hofman.

Nu till helgen blir det ju ett nytt lopp av 20km Hofman och i år är det 900 deltagare som ska gå. Vi va runt 300 förra året och det va helt episkt så i år kommer bli något extra. Jonas fyllde ju år (25, jävligt gammal nu) här om dagen och fick, utöver den snygga mattan, ett survival-kit som han ska ha med sig, innehållandes:

2 Bakis
2 Ipren
2 Skavsårsplåster
1 påse bilar
1 kapsylöppnare

samt en lite deo (Axe)

så nu är han fit for fight för en lång vandring. Sen får vi väl se om han kommer klara av ölen, jag själv är lite skeptisk.

Cissi tyckte jag skulle lägga upp något underhållande så Stenmark får stå för underhållningen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0