Naket incoming.

Naket...snart!!!
"Nakenbilder" verkade ju onekligen väldigt poppis att posta här på bloggen så tänkte jag skulle ta och posta lite till men det får bli sen när jag kommer hem, men tydligen så har Suzanna från Robinson, ja ni kanske minns detta inlägget, gjort det igen. Denna gången står det och dushar vilket gör det lite mer intressant. Men just nu sitter jag i skolan så ska slänga upp bilderna sen när jag kommer hem, vet inte riktigt hur poppis det är att pilla me massa "nakenbilder" i skolan.

Sälen :(
Fick ett telsamtal av Magnus förut då han berättade att han fått ett jobb. riktigt jävla kul för honom MEN detta betyder att han inte kan följa med till sälen vilket suger getpung, har sett fram emot det här hela hösten och vintern, så som det ser ut nu är vi väl bara 7 pers kvar om micke ska med :/ Blir ju inte alls samma sak utan vår oslagbara trio med Timon. får väl se om det löser sig på nått sätt eller om vi får in nån mer till slut. Uppdatering kommer.

Tråkgheter.
Har skett lite tråkigheter i mina vänners omgivning på senaste tiden. Lite folk som trillat av pinnen så att säga, vilket är jävligt tråkigt för de berörda och beklagar verkligen. Hoppas inte 2010 fortsätter i samma anda, vi vill ha ett glatt år inte massa tråkigheter, men vi har en hel del kul att se fram emot så vi håller humöret uppe.

Lite av de saker som är tänka att ske iår än så länge är ju:
  • Sälen
  • Valborg i Lund
  • Lundakarnevalen (sker var 4e år)
  • Midsommar i Varberg
  • Hultsfred och förmodligen även Roskillde

Dagens citat:
"Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år.
" //Magdalena Forsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0